دیجی درس

دیجی درس

Digidars
دیجی درس

دیجی درس

Digidars

پاورپوینت آزمون هوش استنفورد بینه


پاورپوینت آزمون هوش استنفورد بینه

پاورپوینت آزمون هوش استنفورد بینه در 34 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات34
حجم4138 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیپاورپوینت

توضیحات کامل

پاورپوینت آزمون هوش استنفورد بینه در 34 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

 

فهرست مطالب

مقدمه

انواع فرم‌های این آزمون

آزمون کودکان ٢ و ٥/٢ ساله

آزمون کودکان ٣ و ٥/٣ ساله

آزمون کودکان ٤ و ٥/٤ ساله

آزمون کودکان ٥ ساله

آزمون کودکان ٦ ساله

آزمون کودکان ٧ ساله

آزمون کودکان ٨ ساله

آزمون کودکان ٩ ساله

آزمون کودکان ١٠ ساله

آزمون کودکان ١١ تا ١٤ ساله

روش اجرا و نمره‌گذاری آزمون

 

بخشی از متن

مقدمه

آلفرد بینه و ویلیام هانری در سال ١٨٩٦ مقاله‌ای در مجله‌ی روان‌شناسی منتشر کردند و در آن اکثر آزمون‌های موجود را که به نظر آن‌ها فقط اعمال بسیار ساده و پایین ذهن را اندازه می‌گرفتند، مورد انتقاد قرار دادند. آن‌ها برای اندازه‌گیری استعداد‌های واقعی ذهن، آزمون‌هایی را پیشنهاد کردند که به رفتار زندگی واقعی نزدیک‌تر بود. به نظر آن‌ها چون در زمینه‌ی کنش‌های عالی ذهن، تفاوت‌ها آشکارتر از کنش‌های پایین است؛ بنابراین آزمون‌هایی که کنش‌های عالی را اندازه می‌گیرند، نیازی ندارند که از دقت و صراحت خارق‌العاده‌ای برخوردار شوند. همچنین آن‌ها کسانی را که خواسته بودند هوش را با روش‌های کاملا غیر‌منتظره اندازه بگیرند، به باد انتقاد گرفتند. اندازه‌گیری هوش از طریق تجلیات خارجی و رایج آن مهم‌ترین هدف مقیاس اندازه‌گیری هوش بینه است که در واقع اولین سری آزمون‌های روانی به معنای امروزی کلمه را تشکیل می‌دهد. این مقیاس که برای اولین بار در سال ١٩٠٥ در فرانسه و برای شناسایی کودکان دیرآموز و عقب‌مانده‌ی ذهنی تدوین شده بود، منتشر شد و به رغم نقایصی که دارد، تاریخ شروع واقعی آزمون‌های روانی را نشان می‌دهد.

آزمون استنفورد – بینه بر مبنای آزمون هوشی آلفرد بینه و تئودور سیمون در سال ١٩٠٥ ساخته شد. آزمون هوشی بینه – سیمون بر مبنای دو اصل "تعریف سن" و "مفهوم توانایی‌های کلی ذهنی" تدوین گردید. براساس اصل اول، بینه معتقد بود که توانایی‌های کلی ذهنی کودکان با افزایش سن رشد می‌کند. بنابراین، سوال‌های آزمون هر سن را طوری ساخته بود که با سطح توانایی افراد آن سن هماهنگ باشد. برای این کار، سوال‌هایی را که بین ٦٧ تا ٧٥ درصد افراد گروه سنی خاص از عهده‌ی پاسخ دادن به آن‌ها برمی‌آمدند، اما کودکان خردسال‌تر کمتر از ٦٧ درصد و کودکان مسن‌تر بیشتر از ٧٥ درصد به آن‌ها پاسخ درست می‌دادند، برای گروه سنی مورد نظر انتخاب می‌کرد. بینه براساس اصل دوم، توجه خود را به اندازه‌گیری هوش یا توانایی‌های کلی ذهنی معطوف داشت و به تعریف و اندازه‌گیری عوامل تشکیل‌دهنده‌ی هوش نپرداخت. بنابراین، هر سوالی که با کل توانایی مورد اندازه‌گیری همبستگی داشت، در محتوای آزمون قرار می‌گرفت و هر سوالی که با توانایی‌های کلی همبستگی نداشت، کنار گذاشته می‌شد. آزمونی که براساس دو اصل بالا ساخته شد، شامل ٣٠ سوال بود که برحسب مقیاس سنی درجه‌بندی شده بود. آن‌گاه با مقایسه‌ی سن عقلی و سن زمانی کودک، درباره‌ی سطح هوش و میزان آمادگی وی برای استفاده از امکانات آموزشی قضاوت می‌شد. ترمن روان‌شناس امریکایی در ١٩١٦ آزمون بینه را به انگلیسی ترجمه کرد و سپس به کمک دانشگاه استنفورد کالیفرنیا آن را در مورد کودکان آمریکایی استاندارد کرد. ترمن در این پژوهش اصول مورد نظر بینه را در ساختن آزمون حفظ کرد، اما محتوای آزمون را از نظر تعداد سوال‌ها و دامنه‌ی سنی گسترش داد. ترمن برای نخستین بار مفهوم هوشبهر را براساس فرمول "هوشهبر = سن عقلی تقسیم بر سن زمانی × ١٠٠" مطرح کرد. این آزمون که ترمن آن را آزمون استفورد – بینه نامید، یکبار در سال ١٩٣٧، بار دیگر در ١٩٦٠ و جدیدترین فرم آن در سال ١٩٨٦ تجدیدنظر شد و انتشار یافت.

انواع فرم‌های این آزمون

الف. فرم ١٩٦٠ آزمون استنفورد – بینه

این آزمون برای سنجش هوش کودکان ٢ ساله تا افراد بزرگسال تدوین شده است. در این آزمون مفهوم هوشبهر انحرافی به‌کار رفته است. هوشبهر انحرافی نمره‌ی استانداردی است که در آن میانگین برابر ١٠٠ و انحراف معیار ١٦ است. اگر هوشبهر کسی در این آزمون ١٠٠ یا نزدیک به آن باشد، بهنجار یا طبیعی و یا متوسط تلقی می‌شود. افراد عقب‌مانده‌ی ذهنی دست‌کم دو انحراف معیار پایین‌تر از میانگین و افراد سرآمد دست‌کم دو انحراف معیار بالاتر از میانگین نمره می‌گیرند. محتوای آزمون استنفورد – بینه شامل دو نوع سوال است: کلامی و غیر‌کلامی. برای سنین ٢ تا 5/4 سالگی برای هر سن ١٢ سوال و برای سنین ٥ سال تمام تا ١4 سالگی برای هر سن ٦ سوال در نظر گرفته شده است. برای هر سن یک سوال ذخیره هم تدوین شده است. هرگاه ضمن اجرای آزمون، اجرای یکی از سوال‌‌ها با اشکال روبرو شود و یا امکان اجرای یک سوال فراهم نباشد، به جای آن از سوال ذخیره استفاده می‌شود. در آزمون‌های گروه‌های سنی ٢ تا ٥/٤ سالگی، در ازای پاسخ درست به هر سوال یک ماه سن عقلی و در آزمون‌های گروه‌های سنی ٥ تا ١٤ سال، در ازای پاسخ درست هر سوال دو ماه سن عقلی منظور می‌شود. سوال‌های آزمون افراد بزرگسال در ٤ سطح به شرح زیر تدوین شده‌اند:

· آزمون بزرگسال متوسط: شامل ٨ سوال است که به پاسخ درست هر سوال دو ماه سن عقلی داده می‌شود، روی‌هم‌رفته ١٦ماه.

· آزمون بزرگسال باهوش(سطح ١): شامل ٦ سوال است و به هر سوال ارزشی معادل ٤ ماه سن عقلی داده می‌شود، روی‌هم‌رفته ٢٤ ماه.

· آزمون بزرگسال باهوش(سطح ٢): شامل ٦ سوال است و به هر سوال نمره‌ای برابر ٥ ماه سن عقلی داده می‌شود، روی‌هم‌رفته ٣٠ ماه.

· آزمون بزرگسال باهوش(سطح ٣): شامل ٦ سوال است و به هر سوال نمره‌ای برابر ٦ ماه سن عقلی تعلق می‌گیرد، روی‌هم‌رفته ٣٦ ماه.

در اینجا نمونه‌هایی از سوال‌های آزمون استنفورد – بینه در سنین مختلف، مطرح می‌شود.

و ...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

طرح برچسب لایه باز گلاب، برچسب لایه باز عرقیات گیاهی


برچسب psd گلاب و عرقیات psd لیبل گلاب فتوشاپ لیبل عرقیات گیاهی psd برچسب عرقیات گیاهی
دسته بندی فایل های لایه باز و PSD
بازدید ها 15
فرمت فایل zip
حجم فایل 8668 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
طرح برچسب لایه باز گلاب، برچسب لایه باز عرقیات گیاهی (گلاب)

فروشنده فایل

کد کاربری 19487
کاربر

طرح برچسب لایه باز گلاب ،برچسب لایه باز عرقیات گیاهی (گلاب)

طرح برچسب لایه باز گلاب -برچسب لایه باز عرقیات گیاهی

رزولیشن 300

کیفیت مناسب برای چاپ

مد :cmyk بهترین حالت برای چاپ

فرمت فایل psd

قابل ویرایش متن

تعداد فایل یک عدد

برچسب psd گلاب و عرقیاتpsd لیبل گلابفتوشاپ لیبل عرقیات گیاهیpsd برچسب عرقیات گیاهی

جایگاه مهارت های یادگیرنده الکترونیکی در برنامه درسی دانشگاه مجازی

جایگاه مهارت های یادگیرنده الکترونیکی در برنامه درسی دانشگاه مجازی

هدف از این پایان نامه جایگاه مهارت‌های یادگیرنده الکترونیکی در برنامه درسی دانشگاه‌های مجازی می باشد.


مشخصات فایل
تعداد صفحات103
حجم197 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

هدف از این پایان نامه جایگاه مهارت‌های یادگیرنده الکترونیکی در برنامه درسی دانشگاه‌های مجازی می باشد.

 

 

 

 

 


   با توجه به تمام مزایا و منافعی که از یادگیری به شیوه‌ی الکترونیکی برشمردیم، استقبال از آن روز به روز در حال افزایش است و استفاده از آن بیش از پیش عمومیت پیدا می‌کند. از آن جا که کیفیت دوره‌های آموزش الکترونیکی مبتنی بر یادگیرنده محوری است، نظر دانشجویان را به خود جلب کرده است. این امر احتمال ادامه‌ی تحصیل در این دوره‌های آموزشی را برای دانشجویان بیشتر می‌کند(پالوف و پرات،6:1384). فن‌آوری‌های اطلاعات و ارتباطات امروزه به طور وسیع بر محیط آموزش، شیوه‌های آموزش، مدیریت نظام آموزشی و مدیریت برنامه درسی تاثیر گذاشته است. اما اثر بخشی آموزشی محیط‌های آموزش مجازی فقط تحت تأثیر مواد آموزشی قرار نمی‌گیرد، بلکه متأثر از کلیه اجزاء محیط آموزشی و بیش از هر چیز متأثر از برنامه درسی است(پالیکاس ،2009). 

 

 

 


    بنابراین ضروری به نظر می‌رسد که تعلیم و تربیت و عناصر آن همچون برنامه درسی نیز متناسب با تحولات پیرامونی دچار تحول شوند و تغییر یابند تا یادگیری در آن بهتر صورت گیرد. در محیط یادگیری مجازی دانشجو برای دسترسی به محتوای آموزشی، انجام فعالیت‌های یادگیری، شرکت در بحث‌های هم‌زمان و ناهم‌زمان به ابزارها و نرم‌افزارهای گوناگون نیاز دارد و علاوه بر دسترسی به این ابزارها، باید مهارت‌های کار با آنها را نیز داشته باشد.  با استفاده از مهارت‌ها و نرم افزارهای مربوط به سیستم‌های آموزش الکترونیکی می‌توان به سرعت محیط‌های آموزشی موثر و کارا را با بهره‌گیری از عناصر متفاوت آموزشی ایجاد کرد.  در محیط مجازی یادگیرنده الکترونیکی باید بتواند ابزارهای ارتباطی مانند:

پست الکترونیکی، پیام رسان‌های فوری ، ویدئو کنفرانس‌ها و ابزارهای گفتگوی متنی و صوتی را به کار گیرد، از ابزارهای جستجو مانند موتورهای جستجو و دایرکتوری‌ها با مهارت بهره گیرد و با استفاده از برخی ابزارهای نسل دوم وب مانند وبلاگ‌ها، ویکی‌ها و تالارها ایده‌های خود را در محیط آن‌لاین منتشر و در معرض قضاوت دیگران قرار دهد. در این محیط دانشجو به دلیل راحتی دسترسی به منابع اطلاعاتی گوناگون و مشاهده نظرهای مختلف در تالارها و سایر ابزارهای اجتماعی با نظرها و طرح‌های گوناگون درباره یک موضوع یا مسئله روبرو می‌شود، لیکن برخی از نظرها و دیدگاه‌هایی که در منابع محتلف مطرح می‌شوند، ممکن است با یکدیگر همخوانی نداشته و در مواقعی نیز با هم متناقض باشند، از این رو دانشجو با در کنار هم قرار دادن اطلاعات جمع‌آوری شده می‌تواند متناسب با مسئله راه‌حل یا راه‌حل‌ها را ارائه کند(سراجی،1391). 

 

 

 

 

   دانشجویان با استفاده از موتورهای جستجو به منابع و اطلاعات گوناگون دست می‌یابند لیکن برای تعیین اعتبار اطلاعات، تشخیص صحت و سقم و سودمندی آنها، باید اطلاعات به دست آمده را به دقت به طور مجدد بررسی کنند، بنابراین کسب  مهارت‌های تفکر انتقادی به آنها در بررسی اطلاعات کمک می‌کند و دانشجویانی که مهارت تفکر انتقادی بالایی دارند، در به کارگیری و استفاده از محیط یادگیری اینترنتی اثربخشی بیشتری دارند(باراک ،2005).     در محیط یادگیری مجازی، دانشجو برای شرکت در بحث‌های هم‌زمان و ناهم‌زمان باید بتواند متناسب با نیازها و چالش‌های ذهنی، پرسش‌های خود را طرح کند. این نکته در بحث‌های هم‌زمان از جهت وجود فاصله مکانی میان دوطرف، ارتباط و محدودیت زمان در اختیار و در بحث‌های ناهم‌زمان به سبب نبود علائم غیر کلامی، حائز اهمیت است. بدین لحاظ دانشجویانی که با فنون پرسشگری، بیشتر آشنایی دارند، در بحث‌های مجازی هم‌زمان، بهتر و موثرتر مشارکت می‌کنند و عمیق‌تر از دیگران مفاهیم درسی را یاد می‌گیرند(سراجی،1392)

 

 

 

 

 

 

   در محیط یادگیری مجازی، محتوای آموزشی به صورت خودآموز و چند رسانه‌ای به دانشجو ارائه می‌شود. از این رو دانشجو باید بتواند از محتوای خودآموز، یادداشت برداری و یادداشت سازی کند. برای فهم بهتر محتوای درسی، ارائه‌های متنی، صوتی یا تصویری را در قالب‌هایی دیگر سازماندهی کرده، ساختاری جدید از آن ارائه دهد و با برقراری ارتباط میان مطالب چند رسانه‌ای به آنها معنا بخشد. همچنین یادگیرندگان در محیط مجازی برای جستجو و دسترسی به منابع مورد نیاز از میان منابع مختلف به برنامه‌ای نیاز دارند تا بر اساس اهداف مطالعه به جستجوی منابع بپردازند و زمان مورد نیاز را نیز بر این اساس تنظیم و مدیریت کنند. در این محیط یادگیرندگان برای شرکت در بحث‌هایی که با اهداف درس و زمان در اختیار آنها تناسب داشته باشد و به طور مداوم، میزان اثربخشی شرکت در این گونه بحث‌ها را ارزیابی کنند نیازمند مهارت‌های فراشناختی می‌باشند. بر اساس این مهارت‌ها دانشجویان مجازی می‌توانند برای برقراری ارتباط‌های هم‌زمان و ناهم‌زمان، برنامه‌ای تنظیم کنند و فعالیت‌های خود را بر اساس آن پیش ببرند. آنها باید الگو، طرح و نقشه‌ای برای موفقیت تحصیلی ترسیم کرده، متناسب با موقعیت و شرایط خود آن را به کار گیرند. یادگیرندگانی که مهارت مدیریت زمان و برنامه‌ریزی ندارند، فعالیت‌های یادگیری و مشارکت خود در محیط مجازی ناهم‌زمان را به تعویق می‌اندازند. با توجه به ماهیت غیرخطی، چند رسانه‌ای و ابر رسانه‌ای محتواهای محیط یادگیری مجازی، یادگیرندگان برای پیشرفت در درس باید منابع و پیوندهایی متعدد را پیگیری کنند. آنها برای پیگیری پیوندها به مهارت خودکنترلی و خودنظم‌دهی نیاز دارند تا در راستای دنبال کردن پیوندها از مسیر اصلی اهداف درس، منحرف نشوند. بنابراین یادگیرندگان برای پیگیری موثر فرایند یادگیری خود در این محیط باید مهارت‌های شناختی و فراشناختی داشته باشند(همان). 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

2    مقدمه    11
2-1    فناوری اطلاعات و ارتباطات    12
2-2    تعامل در آموزش از راه دور    13
2-2-1    تعامل استاد – دانشجو    14
2-2-2    تعامل دانشجو – دانشجو    14
2-2-3    تعامل دانشجو – محتوا    14
2-2-4    تعامل استاد – محتوا    15
2-2-5    تعامل استاد – استاد    15
2-2-6    تعامل محتوا - محتوا    15
2-3    مراحل تکامل فناوری آموزشی    16
2-3-1    فناوری توزیعی    17
2-3-2    فناوری اشتراکی    17
2-3-3    فناوری تعاملی    18
2-4    نظریه‌های مورد استفاده در فناوری‌آموزشی    19
2-4-1    نظریه رفتارگرایی    20
2-4-2    نظریۀ شناخت گرایی    20
2-4-3    نظریۀ سازنده گرایان    21
2-5    دسته‌بندی آموزش الکترونیکی    22
2-5-1    یادگیری شخصی    22
2-5-2    یادگیری جمعی    22
2-5-3    کلاس های مجازی    23
2-6    آموزش از راه دور    23
2-6-1    نسلهای آموزش از راه دور    26
2-6-2    تاریخچه آموزش از راه دور در ایران    28
2-7    آموزش مجازی    28
2-7-1    شیوه‌های آموزش مجازی    32
2-7-2    عناصر آموزش مجازی    34
2-7-3    هدف‌های برنامه درسی    34
2-7-4    فعالیت‌های یادگیری    35
2-7-5    مواد و منابع یادگیری    35
2-7-6    محتوای الکترونیکی    36
2-7-7    استانداردهای محتوای الکترونیکی    37
2-7-8    ابرداده ها    37
2-7-9    بررسی استانداردهای آموزش و فراگیری الکترونیکی    38
2-7-10    سامانه مدیریت یادگیری    39
2-7-11    نقش معلم در محیط‌های یادگیری الکترونیکی    41
2-7-12    مهارت‌های موردنیاز یادگیرنده الکترونیکی    43
2-7-13    مهارت به کارگیری رایانه    48
2-7-14    مهارت در به کارگیری ابزارهای اینترنتی و سامانه‌های مدیریت یادگیری    48
2-7-15    مهارت در به کارگیری تجارب اولیه    48
2-7-16    مدیریت زمان    49
2-7-17    مهارت‌های زبانی    49
2-7-18    مهارت‌های نوشتاری    50
2-8    رضایت تحصیلی    60
2-8-1    خودتوانی اینترنتی یادگیرنده    62
2-8-2    پاسخگویی به موقع مدرس    63
2-8-3    انعطاف پذیری دوره یادگیری الکترونیکی    63
2-8-4    کیفیت دوره یادگیری الکترونیکی    63
2-8-5    کیفیت فناوری    63
2-8-6    سودمندی سامانه    64
2-8-7    سهولت استفاده از سامانه    64
2-8-8    تنوع در ارزیابی    64
2-9    پیشرفت تحصیلی    65

2-10    ارزشیابی کیفیت دوره‌های یادگیری الکترونیکی    68

2-11    جایگاه مهارت‌های یادگیرنده الکترونیکی در برنامه درسی دانشگاه‌های مجازی    70
2-12    پیشینه پژوهش    74
2-12-1    پژوهشهای انجام شده خارجی    74
2-12-2    پژوهشهای انجام شده داخلی    78
2-13    جمع بندی    87

 

 

منابع و مآخذ
منابع فارسی    
منابع انگلیسی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

تجزیه و تحلیل و پیاده سازی وب سایت مدرسه

تجزیه و تحلیل و پیاده سازی وب سایت مدرسه

دانلود پروژه برنامه نویسی با عنوان تجزیه و تحلیل و پیاده سازی وب سایت مدرسه


مشخصات فایل
تعداد صفحات124
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیکامپیوتر و IT

توضیحات کامل

دانلود پروژه برنامه نویسی

تجزیه و تحلیل و پیاده سازی وب سایت مدرسه

 
*تمام جداول،ارتباط آنها،نمودارهای Activity Diagram , Class Diagram , Use case،Use Case Diagram ضمیمه شده اند.
 
مقـدمه
    پیشرفت روزافزون علم کامپیوتر در دنیای امروزی تمایل بشری رابرای مکانیزه نمودن سیستمهای مختلف افزایش می دهد و این امر باعث می شود که سیستم های مختلف از دید افراد گوناگون مورد بررسی قرار گرفته و بعد از تجزیه و تحلیل سیستم ، با استفاده از نرم افزارهای مناسب مکانیزم بهینه ای ارائه گردد که مزایای آن سیستم بر معایب دستی غلبه کند و معایبش را پوشش دهد . اینترنت دنیایی لایتناهی از اطلاعات است که هر کس می تواند در آن سهمی داشته باشد.با توجه به رشد روزافزون اینترنت در کشور ما و تبدیل شدن آن به بازار مناسب جهت تبلیغات و جلب مشتری برای بنگاههای اقتصادی و بازرگانان و یا معرفی خدمات برای ارگانها یا نهادهای دولتی و مدارس داشتن وب سایت اینترنتی لازمه هر فعالیت اقتصادی و اجتماعی یا فرهنگی محسوب می شود. برای موفقیت در این عرصه به نکات زیر توجه کنید. یکی از نیازهای اساسی مدارس نیاز به اطلاع رسانی از طریق وب سایت مدرسه میباشد . بسیاری از مدارس تهران و شهرستانها هم اکنون دارای وب سایت اختصاصی میباشند و هر ساله بابت نگهداری آن هزینه هایی را متحمل میشوند. آیا تا کنون به فکر این موضوع که چه کارهایی را میتوانید بر روی اینترنت انجام دهید , افتاده اید ؟ شما میتوانید سایت مدرسه خود را به ابزاری قدرتمند مجهز سازید و با آن از اینترنت و فضای سایت خود به نحو مطلوبی برای اطلاع رسانی به والدین و بهبود و ارتقا سطح مدرسه خود استفاده نمایید.
 
 
فهرست مطالب                                                                                   
مقدمه 5

1) فصل اول : آشنایی باASP.NET, VB.NET ,  SQL SERVER 16

1-1) آشنائی با ASP.NET 17
2-1) ویژگیهای ASP.NET 17
3-1) زبانهای برنامه نویسی در ASP.NET 18
4-1) ابزارهای ASP.NET 18
5-1) مقایسه ASP.NET و ASP کلاسیک 19
6-1) چرا به .NET  احتیاج داریم؟ 19
7-1) معرفی اولیه  VB.NET 20
8-1) نصبVB.NET 22
9-1) چگونگی نصب IIS 25
10-1) جزئیات IIS   26
11-1) مدیریتIIS   28
2-1) معرفی   SQL SERVER 29
1-2-1) Relation Database 29
2-2-1)Replication Services 29
3-2-1) Analysis Services 29
4-2-1)Reporting Service 29
5-2-1) Management Tools 29
6-2-1) بررسی امکانات و کارایی SQL SERVER 30
7-2-1)ADO.NET 31
8-2-1) سرویس اعلان (Notification) 32
9-2-1) سرویس گزارش‌ گیری 33
10-2-1) بهبودهای ایجاد شده در زبان 33
11-2-1) تکنولوژی XML 34
12-2-1) Isolation Level 35
13-2-1)   باز هم .NET 36
 

2) فصل دوم 1-2) تجزیه و تحلیل سیستم (  SDLC‌) 39

2-2) فاز اول :  Planning 39
1-2-2) Project Initiation 39
2-2-2) Identifying Business Values 39
3-2-2) System Requests 39
4-2-2)  Feasibility Analysis 40
5-2-2) Approral Comittlee 40
6-2-2) Project Management 41
 
3-2) فاز دوم : Analysis 41
1-3-2)  Analysing Strategy 41
2-3-2) System Requriment gathering 41
3-3-2) System Proposal 41
 
4-2) فاز سوم :Design   42
1-4-2 )Design strategy 42
2-4-2 ) Design Architecture 42
3-4-2) Database 42
4-4-2 )System Specification 48
 
5-2) فاز چهارم : Emplementation 48
1-5-2)System Contruction and Test 48
 2-5-2) System instakation 48
 3-5-2) Support and maintannce Plan 48
6-2) ارتباطات جداول(Relationship) 49
1-6-2) نمودارهای Activity Diagram , Class Diagram , Use case 51
2-6-2) Class Diagram  مدرسه 51
3-6-2) Use Case Diagram ثبت نام عضو یا دانش آموز 52
4-6-2) Use Case Diagram جستجو دانش آموز 53
5-6-2) Activity Diagram ثبت نام عضو جدید 54
6-6-2) Activity Diagram جستجو عضو جدید 55
7-2) دلایل داشتن وب سایت برای مدرسه 56
1-7-2) معرفی خود به همه جا بدون وجود محدودیت جغرافیایی 56
2-7-2) اطلاع رسانی 24 ساعته به مخاطبین 56
3-7-2)استفاده از وب سایت به عنوان یک راه تبلیغاتی 57
4-7-2) از قافله عقب نمانیم 57
5-7-2) معرفی خود به عنوان یک سازمان پاسخگو 58
6-7-2)آگاهی از نظرات مخاطبان 58
 

3) فصل سوم پیاده سازی (سورس پروژه) 59

1-1-3) کد مربوط به فرم کلاس های مدرسه ( (Class 60
2-1-3) کد مربوط به فرم سطح دسترسی کاربران(composit  ( 66
3-1-3) کد مربوط به فرم ورود( (login 69
4-1-3) کد مربوط به فرم اصلی ( (Main 73
5-1-3) کد مربوط به فرم دبیران (Teacher   ( 75
6-1-3) کد مربوط به فرم تماس با مدرسه ((Tamas 79
7-1-3) کد مربوط به فرم برنامه کلاسی ( (Programclass 80
8-1-3) کد مربوط به فرم اطلاعات دبیران ( (Pictureteacher 81
9-1-3) کد مربوط به فرم تصاویر سایت ( (Picture 82
10-1-3) کد مربوط به فرم اپراتور سایت ( (Operator 83
11-1-3) کد مربوط به فرم نظر سنجی ((Nazarat 86
12-1-3) کد مربوط به فرم دانش آموزان ((Student 89
13-1-3) کد مربوط به فرم درباره ما  (( Aboutme 92
94 Stoder Procedure-2-3)   
2-2-3) مزیت استفاده از   Stored procedureها در برنامه ها 94
3-2-3) نحوه ایجاد Stored procedure در بانک اطلا عاتی SQL 94
4-2-3) استور پروسیجر تعیین سطح دسترسی به صفحات سایت (accesspage) 96
5-2-3) استور پروسیجر پاک کردن رکوردهای جدول کلاس (deleteclass ) 97
6-2-3) استور پروسیجر پاک کردن سطح دسترسی (deletecomposit) 97
7-2-3) استور پروسیجر برای حذف کردن نظرات از جدول نظرات (deletenazarat) 98
8-2-3) استور پروسیجر برای حذف کردن سخن از جدول سخن (deletesokhan ) 98
9-2-3) استور پروسیجر برای حذف کردن   اطلاعات دانش آموزان از جدول  دانش آموز (deletestydent ) 99
10-2-3) استور پروسیجر برای حذف کردن اطلاعات دبیران از جدول دبیر (deleteteacher ) 99
11-2-3) استور پروسیجر برای حذف کردن اطلاعات کاربر سایت از جدول کاربرانUSER))
( deleteusers) 100
12-2-3) استور پروسیجر برای ورود اطلاعات به جدول کلاس (  insertclass) 101
13-2-3) استور پروسیجر برای ورود اطلاعات به جدول سطح دسترسی (insertcomposit) 102
14-2-3) استور پروسیجر برای ورود اطلاعات به جدول نظرات (insertnazarat ) 103
15-2-3) استور پروسیجر برای ورود اطلاعات به جدول سخن (insertsokhan ) 103
16-2-3) استور پروسیجر برای ورود اطلاعات دانش آموزان به جدول دانش آموز (insertstudent) 104
17-2-3) استور پروسیجر برای ورود اطلاعات دبیران به جدول دبیر (insertteacher) 105
18-2-3) استور پروسیجر برای ورود اطلاعات کاربران به جدول کاربران (insertusers ) 106
19-2-3) استور پروسیجر برای چک کردن نام کاربری و کلمه عبور در صفحه لاگین (loginchekh ) 108
20-2-3)  استور پروسیجر برای اعمال تغییرات بر روی جدول کلاس (updateclass ) 109

 

4) فصل چهارم: اجرای پروژه و آموزش کاربری پروژه 110

5)نتیجه گیری 126
1-5) معایب سیستم دستی 126
 2-5) مزایای سیستم مکانیزه 126
منابع و مأ خذ   128
 
     فهرست اشکال
شکل 1-1 (نصب IIS ) 26
شکل 2-1 ( جزئیات IIS ) 27
شکل 3-1 (مدیریت IIS ( 28
شکل 4-2 (لیست جداول بانک اطلاعاتی) 43
شکل 5-2 (Relationship 1  ) 49
شکل 6-2 (  Relationship 2) 50
شکل 7-2 ((Class Diagram 51
شکل 8-2 Use Case Diagram)) 52
شکل 9-2 (Use Case Diagram) 53
شکل 10-2 Activity Diagram)) 54
شکل 11-2 Activity Diagram)) 55
شکل 12-3 (چگونگی ایجاد (Stored Procedure 94
شکل 13-3 (ایجاد Stored Procedure) 95
شکل 14-3 (نوشتن کد در Stored Procedure ) 95
شکل 15-4 (چگونگی اجرای پروژه) 111
شکل 16-4 (صفحه اجرای پروژه) 112
شکل 17-4 (صفحه ورود به سایت) 113
شکل 18-4 (صفحه اصلی سایت) 114
شکل 19-4 (صفحه مدیریت سایت) 115
شکل 20-4 (صفحه اطلاعات دانش آموزان) 116
شکل 21-4 (صفحه اطلاعات دبیران) 117
شکل 22-4 (صفحه اطلاعات کاربران) 118
شکل 23-4 (صفحه سطح دسترسی) 119
شکل 24-4 (صفحه اطلاعات کلاسها) 120
شکل 25-4 (صفحه امکانات دیگر سایت) 121
شکل 26-4 (صفحه نظرات و پیشنهادات سایت) 122
شکل 27-4 (صفحه ارتباط با مدرسه) 122
شکل 28-4 (صفحه برنامه هفتگی کلاسها) 123
شکل 29-4 (صفحه تاریخچه مدرسه) 124
شکل 30-4 (صفحه تصاویر مدرسه) 125
 
فهرست جداول
جدول 1- 2 (تحلیل فاز سوم ) 42
جدول 2-2 ( Student) 43
جدول 3- 2 (Teacher) 44
جدول 4-2 (User) 44
جدول 5-2 (Page) 45
جدول 6-2 (Group) 45
جدول 7-2 ((Job 46
جدول 8-2 (Composit) 46
جدول 9-2 (Class) 47
    جدول 10-2 (Nazarat) 47
جدول 11-2 (Sokhan) 47
 
 
 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

ارزیابی دلایل حضور یا عدم حضور دانش آموزان در فعالیتهای ورزشی بیرون از مدرسه

ارزیابی دلایل حضور یا عدم حضور دانش آموزان در فعالیتهای ورزشی بیرون از مدرسه

هدف از این پایان نامه ارزیابی دلایل حضور یا عدم حضور دانش آموزان در فعالیتهای ورزشی بیرون از مدرسه می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات127
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی،علوم تربیتی واجتماعی

توضیحات کامل

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته علوم اجتماعی

ارزیابی دلایل حضور یا عدم حضور دانش آموزان در فعالیتهای ورزشی بیرون از مدرسه

 

هدیه:پرسشنامه منحصر به فرد این پایان نامه بصورت رایگان ضمیمه شده است:)
 
 
مقدمه :
امروزه پیشرفت علم و بدنبال آن صنعت و تکنولوژی موجبات تغییرات زیادی در زندگی انسانها شده است . نهضت ماشینی شدن جوامع با همة خدمتی که به بشریت کرده ، مشکلات فقر حرکتی را به دنبال داشته است . انسان درگیر زندگی ماشینی بعد از فراغت کار دارای اوقاتی می باشد که با توجه به علایق و امکانات خود، به فعالیتهایی برای رفع خستگی ، تمدد اعصاب از قبیل تماشای تلویزیون ، هنر ، ورزش ، تفریح و گردش … می پردازد . ورزش از جمله فعالیتهای است که ، می توان با هزینه کمتر و بهره گیری بیشتر و در مقایسه با سایر برنامه ها  اجرا کرد.(16)
 
مدت زمانی که صرف فعالیتهایی جسمانی نوجوانان می شود درسه دهه اخیر بطور عمده ای کاهش یافته است . پیشرفت در صنعت ، باعث شده است که فعالیتهای منظم روزانه آسانتر انجام گیرند ودر اغلب حرفه ها پیشرفت های صنعتی موجباتی را فراهم آورده که خطر زیاد و آسیب دیدگی شغلهایی که نیازمند فعالیت جسمانی هستند، کاهش یابد . به هر حال ، تکنولوژی باعث افزایش ایمنی شغلها شده است ، در عوض، میزان فعالیت جسمانی بعضی از شغلها به میزان زیادی کاهش یافته است .(27)
 
ورزش در تمام دوران زندگی انسانها حائز اهمیت است ، ولی چون مبنای تربیت جسمی و روحی در سنین جوانی گذاشته می شود ، باید اهمیت بیشتری برای ورزش در این دوران قائل بود . ورزش علاوه بر آنکه ، موجب می شود جوانان سرگرمی مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت خود داشته باشند ، در تأمین سلامت جسمی و روحی آنان تأثیر بسیار دارد . بسیاری از آثار نامطلوب محیط اجتماعی ، اقتصادی ، وضع خانوادگی ، وراثت و نظایر آن با استفاده از ورزش می تواند کاهش یافته یا حتی بطور کلی از میان برود .(19)
 
 
کلمات کلیدی:
ورزش

فراغت

تفریحات سالم

فعالیتهای ورزشی

اوقات خارج از مدرسه

 
 
 
بیان مسئله :
با توجه به اینکه حدود   جمعیت کشور را دانش آموزان تشکیل می دهند.در بخشی از ساعات زندگی روزانه ، خارج از تعهدات درسی ، اجتماعی و خانوادگی می توانند به تفریحات سالم بپردازندو استفاده مطلوب و مناسب از این ساعات فراغت می تواند نتایج بسیار ارزشمند جسمانی ، روانی ، اجتماعی و اقتصادی به همراه داشته باشد . اگر ما بخواهیم که در آینده جامعه ای سالم و با نشاط داشته باشیم ، نیاز داریم که ورزش در بین دختران و پسران ، از تحکیم ، استواری ، پویایی وتحرک برخوردار باشد(11) با در نظر گرفتن اینکه جمعیت زیادی از کشور به علل گوناگون دچار فقر حرکتی هستند ، این عامل خطرناکتر است و می تواند پیامدهای منفی و مخربی را به همراه داشته باشد و می طلبد که در این باره چاره اندیشی شود.(16)
 
 
 
 
 
 
 
 
فهرست مطالب
 
فصل اول: کلیات تحقیق 1
کلیات تحقیق 1
1-1: مقدمه : 1
1- 2: بیان مسئله : 4
1-3:ضرورت و اهمیت تحقیق : 5
1-4 :اهداف تحقیق : 8
الف- هدف کلی : 8
ب – اهداف ویژه: 8
ج - فرضیه های تحقیق: 9
1-5: پیش فرض های تحقیق : 10
1-6 :محدودیت های تحقیق : 10
الف - محدودیت های قابل کنترل : 10
ب - محدودیت های خارج از کنترل : 11
1-7 : تعریف واژه ها و اصطلاحات تحقیق: 11
 
فصل دوم - مبانی نظری و 13
2-1 : مقدمه: 14
2-2 : زمینه های نظری تحقیق  : 15

مشخصات فراغت در دوران جدید 18

الف - نقش عوامل اجتماعی در گذراندن اوقات خارج از مدرسه : 19

ب- نقش خانواده در گذراندن اوقات خارج از مدرسه : 20

پ- نقش مدرسه در گذراندن اوقات خارج از مدرسه : 21

ت- نقش آموزش و پرورش درگذراندن اوقات خارج از مدرسه : 22

ج - نقش عوامل اقتصادی در گذراندن اوقات خارج از مدرسه: 23

چ- نقش فضا و امکانات ورزشی درگذراندن اوقات خارج از مدرسه: 24

ح - نقش منابع انسانی  در گذراندن اوقات خارج از مدرسه: 24

خ - نقش علاقه و تندرستی در گذراندن اوقات خارج از مدرسه: 25

2-3  : تحقیقات انجام شده داخل کشور 26
2- 4 :تحقیقات انجام شده در خارج از کشور : 42
2-5 : نتیجه گیری از یافته های تحقیقات : 53
 
فصل سوم:روش تحقیق 54
3-1 : مقدمه : 54
3-2 : روش تحقیق : 55
3-3 : جامعه آماری : 55
3-4 : نمونه آماری : 55
3-5 : متغیر های تحقیق: 57
الف - اطلاعات شخصی که شامل : 57
ب – متغیرهای تحقیق شامل: 58
3-6 : ابزار اندازه گیری : 59
3- 7 : روش جمع آوری اطلاعات: 60
3-8 : روشهای آماری : 60
 
فصل چهارم: یافته های پژوهش 62
یافته های پژوهش 62
4-1- مقدمه 63
4-2- یافته های پژوهش 63
4-2-1- توصیف یافته های تحقیق 63
 
فصل پنجم بحث و نتیجه گیری 99
5-1: مقدمه : 99
5-2 :خلاصه تحقیق : 100
5-3 :نتایج تحقیق : 102
5-4 :بحث ونتیجه گیری: 108

تاثیر تحصیلات والدین در شرکت یا عدم شرکت دانش آموزان 108

5- 5 : نتیجه گیری کلی تحقیق 113
5-6: پیشنهادهای برخاسته از تحقیق : 115
5-7  : پیشنهاد برای تحقیقات بعدی : 117
منابع و مأخذ : 118
فارسی: 118
انگلیسی 120
 
 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود